Strony informacyjne

Regulamin platformy zakupowej

Regulamin platformy zakupowej b2b.sylpo.pl

 

§ 1 Definicje

  1. Sprzedawca: Sylpo – Zauber sp. z o.o.
  2. Klient: podmiot będący drugą stroną umowy sprzedaży
  3. Administrator:  Osoba/osoby prowadzące i administrujące stronę internetową b2b.sylpo.pl
  4. Regulamin:  niniejszy Regulamin określający zasady zakupów towarów składanych przez platformę zakupową b2b.sylpo.pl
  5. Towar:  produkty prezentowane na platformie zakupowej b2b.sylpo.pl
  6. Umowa sprzedaży:  umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sylpo – Zauber sp. z o.o., a klientem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  7. Zamówienie:  oświadczenie woli klienta, złożone przez platformę zakupową b2b.sylpo.pl,  zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności rodzaj, ilość towaru, formę dostawy oraz warunki płatności.
  8. Kodeks Cywilny: ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)

§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą

  1. Adres Sprzedawcy: Sylpo - Zauber Sp. z o.o.,  ul. Mełgiewska 24, 20-234 Lublin,
  2. Numer telefonu Sprzedawcy: 81 441 77 30, 697 421 088
  3. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 84 1600 1462 1739 8596 9000 0001
  4. Adres e-mail Sprzedawcy: b2b@sylpo.pl
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8.00 – 15.00, od poniedziałku do piątku.

§ 3 Wymagania techniczne

Do korzystania z platformy zakupowej, w tym przeglądania asortymentu platformy zakupowej oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Chrome, Mozilla,
  2. Posiadanie działalności gospodarczej potwierdzone, aktualnym wpisem do właściwej ewidencji
  3. Aktywne konto poczty elektronicznej(e-mail)
  4. Posiadanie aktywnego konta: hasła i loginu, nadanego przez sprzedawcę
  5. Włączona obsługa plików cookies.

§ 4 Postanowienia ogólne

  1. Firma Sylpo – Zauber sp. z o.o. z siedzibą ul. Mełgiewska 24, 20-234 Lublin, NIP: 9462729220, REGON: 525550300, KRS 0001041462 właściciel platformy zakupowej b2b.sylpo.pl.
  2. Niniejszy regulamin określa zasady składania zamówień oraz korzystania z platformy zakupowej b2b.sylpo.pl przez klientów.
  3. Platforma zakupowa znajdująca się pod adresem www.b2b.sylpo.pl, ma na celu udostępnienie przez Sprzedawcę swoim Klientom, dodatkowej formy współpracy, w tym składania zamówień na towary będące w ofercie handlowej sprzedawcy 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, co określa niniejszy regulamin.
  4. W ramach informacji i usług określonych powyżej w ust. 3 mieszczą się:
    1. pozyskiwanie informacji dotyczących towarów oferowanych do sprzedaży przez Sprzedawcę oraz dokonywanie zakupów towarów oferowanych przez Sprzedawcę, na podstawie zamówienia Klienta;
    2. pozyskiwanie informacji zawartych w komputerowym systemie Sprzedawcy, dotyczących dokonanych przez Klienta płatności z tytułu zawartych ze Sprzedawcą umów sprzedaży oraz historii rozrachunków Stron.
  5. Sprzedawca umożliwia klientom składanie zamówień, stanowiących ofertę nabycia towarów z asortymentu Sprzedawcy dostępnego na platformie zakupowej.
  6. Sprzedawca oświadcza, że skorzystanie z jakichkolwiek usług czy informacji, możliwe będzie tylko na podstawie przyznanego Klientowi loginu i hasła, niezbędnego do zalogowania się przez Klienta na platformę zakupową.
  7. Zalogowanie się, korzystanie z platformy zakupowej i składanie zamówień jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
  8. Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, dalej: „Rozporządzenie”). Przetwarzanie danych osobowych zostało szczegółowo opisane w polityce prywatności

§ 5 Rejestracja

  1. W celu otrzymania dostępu do platformy zakupowej należy skontaktować się ze Sprzedawcą wysyłając e-mail na adres b2b@sylpo.pl lub telefonicznie pod numerem 81 441 77 30 i zadeklarować chęć korzystania z platformy zakupowej, wypełniając i przesyłając na adres e-mail Sprzedawcy Arkusz Rejestracyjny Klienta.
  2. Arkusz Rejestracyjny Klienta dostępny jest na stronie b2b.sylpo.pl lub wysyłany na prośbę potencjalnego klienta zgłoszoną e-mailem lub telefonicznie. 
  3. Korzystanie z platformy zakupowej b2b@sylpo.pl nie jest dodatkowo płatne. 
  4. Klientem uprawnionym do składania zamówień poprzez platformę zakupową są wyłącznie podmioty prowadzące działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 646) Prawo przedsiębiorców 1807 z późn. zm.).
  5. Po zaakceptowaniu, Sprzedawca udziela dostępu Klientowi do platformy zakupowej b2b.sylpo.pl poprzez wysłanie na podany w Akuszu Rejestracyjnym Klienta adres e-mail wiadomości z możliwością zalogowania się do platformy oraz koniecznością nadania sobie hasła dostępowego do platformy. Hasło znane jest tylko osobie, która to hasło nadaje.
  6. W celu usunięcia konta Klienta z platformy zakupowej b2b.sylpo.pl, należy skontaktować się ze Sprzedawcą i wysłać wniosek o wypowiedzenie umowy i usuniecie z listy klientów lub wyrazić taką wolę przez formularz dostępny w Panelu klienta -  Zarządzaj danymi firmy
  7. Wypowiedzenie umowy zawartej przy aktywacji dostępu do platformy b2b.sylpo.pl nie zwalnia Stron z obowiązku zaspokojenia wszelkich zobowiązań powstałych i niezaspokojonych przez którąkolwiek ze stron do dnia wypowiedzenia niniejszej umowy.
  8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przydzielenia dostępu do serwisu bez podania przyczyny.
  9. Sprzedawca ma prawo natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku naruszenia regulaminu przez Użytkownika. 

§ 6 Zasady korzystania z platformy zakupowej

  1. Klient uzyskuje możliwość korzystania z platformy zakupowej z chwilą aktywacji konta oraz otrzymania na podany w Arkuszu Rejestracyjnym Klienta na adres email wiadomości aktywacyjnej.
  2. Klient odpowiada za zachowanie w tajemnicy loginu oraz hasła.
  3. Dostęp do platformy zakupowej następuję poprzez zalogowanie się Klienta na stronie b2b.sylpo.pl.
  4. Wszystkie zdjęcia, teksty, elementy graficzne oraz pliki na stronie platformy, są chronione prawami autorskimi i nie mogą być wykorzystywane bez zgody i wiedzy Sprzedawcy.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zablokowania możliwości korzystania z serwisu przez Klienta, lub do odstąpienia od realizacji zamówienia przy poinformowaniu o tym Klienta w szczególności, gdy zamówienie zostało złożone:
    1. z podejrzeniem skorzystania z loginu i hasła Klienta przez osoby nieupoważnione,
    2. z zamiarem nieuregulowania należności za zamówiony towar,
    3. przez Klienta co do którego zachodzi podejrzenie niewypłacalności,
    4. z naruszeniem regulaminu.
  6. Wszelkie informacje handlowe, cenniki i reklamy produktów znajdujące się na platformie zakupowej stanowią wyłącznie zaproszenie do zawarcia umowy. Żadna informacja, bez względu na jej nazwę, nie może być uznana za ofertę w rozumieniu przepisów prawa.
  7. Różnice w wyglądzie towarów prezentowanych w sklepie internetowym wynikające z konfiguracji sprzętu komputerowego, a w szczególności ustawień rozdzielczości i kolorów monitora – nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.
  8. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. Nie dostarczania i nie przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
    2. Korzystania z platformy zakupowej w sposób nie zakłócający jej funkcjonowania w szczególności przez używanie określonego oprogramowania bądź urządzeń
    3. Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach platformy zakupowej, jedynie w zakresie własnego użytku osobistego
    4. Korzystania z platformy zakupowej w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami regulaminu, a także ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet. 

§ 7 Warunki realizacji zamówień

  1. Zamówienia za pośrednictwem platformy zakupowej można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  2. Wybór towarów zamawianych przez Klienta jest dokonywany poprzez dodanie ich do koszyka.
  3. W trakcie składania zamówienia do momentu naciśnięcia przycisku oznaczającego termin "Finalizuj Zamówienie, Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych, oraz zmian w zakresie zamawianego towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi dla Klienta komunikatami oraz informacjami zawartymi na stronie Operatora.
  4. Po podaniu przez Klienta na platformie zakupowej, wszystkich niezbędnych, do finalizacji zamówienia, danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego przez klienta Zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: przedmiotu, bądź przedmiotów zamówienia, ceny zamówionych produktów, wybranej metody płatności, wybranej metody dostawy bądź odbioru towaru, spodziewanej daty dostawy zamówienia.
  5. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu Sprzedawcy
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których zamówienie złożone zostało w sposób niezgodny z zamiarem Klienta.
  7. Koszty związane z ponownym złożeniem oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.
  8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące login oraz hasło Klienta oraz pracowników Klient, którym Klient z kontem administratora nadał dostęp.
  9. Kupujący posiadający konto administratora posiada możliwość nadawania dostępów do platformy swoim pracownikom, za których ponosi pełną odpowiedzialność.
  10. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia umowy kupna zamówionego produktu.
  11. Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w koncie Klienta zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Operatora o przyjęciu ofert, o której mowa w ust. 4 powyżej.
  12. W przypadku braku w magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, jeśli zakup ich od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail w terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  13. W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Operator nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
  14. Płatność za zakupiony towar dokonywana jest przez Klienta na rachunek bankowy Sprzedawcy wskazany na fakturze VAT.
  15. Za datę płatności uważa się dzień uznania na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  16. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany w każdej chwili ceny towarów znajdujących się w serwisie, wprowadzenia oraz wycofania towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych. Zastrzeżenie to nie dotyczy potwierdzonych zamówień.  

§ 8 Warunki reklamacji

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną, gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty wydania mu rzeczonego produktu przez Sprzedawcę.
  2. Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych do ustosunkowania się do reklamacji Klienta i poinformowania go o sposobie dalszego postępowania.
  3. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę Klient powinien dostarczyć reklamowany towar wraz z dowodem zakupu tego towaru do Sprzedawcy i opisem reklamacji.
  4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sprzedawca niezwłocznie wymieni produkt wadliwy albo wadę usunie. W przypadku braku możliwości wymiany produktu lub usunięcia wady produktu Sprzedawca zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.  

§ 9 Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca – w miarę możliwości i potrzeb – dążył będzie do rozszerzania zakresu informacji i usług udostępnianych na platformie zakupowej. W związku z tym, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie zmiany zakresu udzielanych informacji i świadczonych usług.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania dostępu do platformy zakupowej, związanego w szczególności z wystąpieniem siły wyższej, koniecznością przeprowadzenia prac konserwacyjnych i usuwania awarii, doskonalenia oprogramowania lub usuwania stwierdzonych błędów.
  3. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze przez Klienta.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. O każdej zmianie Użytkownik zostanie poinformowany na podany adres email. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu umieszczenia ich na stronie internetowej Sprzedawcy. Zmiany regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych Klientów korzystających z platformy zakupowej.
  5. Niedopuszczalne są działania mogące utrudniać lub destabilizować działanie serwisu. W przypadku stwierdzenia takich działań zostaje niezwłocznie zablokowane konto. Nadto zostają podjęte stosowne działania prawne związane z naprawieniem poniesionej szkody. Działania polegające na próbie destabilizacji serwisu mogą być również uznane za przestępstwo w rozumieniu przepisów kodeksu karnego.
  6. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a klientem, zostanie poddane sądom właściwym dla miejsca prowadzenia działalności Sprzedawcy, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Prawa Cywilnego, przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, oraz inne właściwe przepisy prawa Polskiego.

 

Proszę czekać, trwa ładowanie....