Regulamin platformy zakupowej b2b.sylpo.pl
§ 1 Definicje
- Sprzedawca: Sylpo – Zauber sp. z o.o.
- Klient: podmiot będący drugą stroną umowy sprzedaży
- Administrator: Osoba/osoby prowadzące i administrujące stronę internetową b2b.sylpo.pl
- Regulamin: niniejszy Regulamin określający zasady zakupów towarów składanych przez platformę zakupową b2b.sylpo.pl
- Towar: produkty prezentowane na platformie zakupowej b2b.sylpo.pl
- Umowa sprzedaży: umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sylpo – Zauber sp. z o.o., a klientem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Zamówienie: oświadczenie woli klienta, złożone przez platformę zakupową b2b.sylpo.pl, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności rodzaj, ilość towaru, formę dostawy oraz warunki płatności.
- Kodeks Cywilny: ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
- Adres Sprzedawcy: Sylpo - Zauber Sp. z o.o., ul. Mełgiewska 24, 20-234 Lublin,
- Numer telefonu Sprzedawcy: 81 441 77 30, 697 421 088
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 84 1600 1462 1739 8596 9000 0001
- Adres e-mail Sprzedawcy: b2b@sylpo.pl
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8.00 – 15.00, od poniedziałku do piątku.
§ 3 Wymagania techniczne
Do korzystania z platformy zakupowej, w tym przeglądania asortymentu platformy zakupowej oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Chrome, Mozilla,
- Posiadanie działalności gospodarczej potwierdzone, aktualnym wpisem do właściwej ewidencji
- Aktywne konto poczty elektronicznej(e-mail)
- Posiadanie aktywnego konta: hasła i loginu, nadanego przez sprzedawcę
- Włączona obsługa plików cookies.
§ 4 Postanowienia ogólne
- Firma Sylpo – Zauber sp. z o.o. z siedzibą ul. Mełgiewska 24, 20-234 Lublin, NIP: 9462729220, REGON: 525550300, KRS 0001041462 właściciel platformy zakupowej b2b.sylpo.pl.
- Niniejszy regulamin określa zasady składania zamówień oraz korzystania z platformy zakupowej b2b.sylpo.pl przez klientów.
- Platforma zakupowa znajdująca się pod adresem www.b2b.sylpo.pl, ma na celu udostępnienie przez Sprzedawcę swoim Klientom, dodatkowej formy współpracy, w tym składania zamówień na towary będące w ofercie handlowej sprzedawcy 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, co określa niniejszy regulamin.
- W ramach informacji i usług określonych powyżej w ust. 3 mieszczą się:
- pozyskiwanie informacji dotyczących towarów oferowanych do sprzedaży przez Sprzedawcę oraz dokonywanie zakupów towarów oferowanych przez Sprzedawcę, na podstawie zamówienia Klienta;
- pozyskiwanie informacji zawartych w komputerowym systemie Sprzedawcy, dotyczących dokonanych przez Klienta płatności z tytułu zawartych ze Sprzedawcą umów sprzedaży oraz historii rozrachunków Stron.
- Sprzedawca umożliwia klientom składanie zamówień, stanowiących ofertę nabycia towarów z asortymentu Sprzedawcy dostępnego na platformie zakupowej.
- Sprzedawca oświadcza, że skorzystanie z jakichkolwiek usług czy informacji, możliwe będzie tylko na podstawie przyznanego Klientowi loginu i hasła, niezbędnego do zalogowania się przez Klienta na platformę zakupową.
- Zalogowanie się, korzystanie z platformy zakupowej i składanie zamówień jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
- Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, dalej: „Rozporządzenie”). Przetwarzanie danych osobowych zostało szczegółowo opisane w polityce prywatności
§ 5 Rejestracja
- W celu otrzymania dostępu do platformy zakupowej należy skontaktować się ze Sprzedawcą wysyłając e-mail na adres b2b@sylpo.pl lub telefonicznie pod numerem 81 441 77 30 i zadeklarować chęć korzystania z platformy zakupowej, wypełniając i przesyłając na adres e-mail Sprzedawcy Arkusz Rejestracyjny Klienta.
- Arkusz Rejestracyjny Klienta dostępny jest na stronie b2b.sylpo.pl lub wysyłany na prośbę potencjalnego klienta zgłoszoną e-mailem lub telefonicznie.
- Korzystanie z platformy zakupowej b2b@sylpo.pl nie jest dodatkowo płatne.
- Klientem uprawnionym do składania zamówień poprzez platformę zakupową są wyłącznie podmioty prowadzące działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 646) Prawo przedsiębiorców 1807 z późn. zm.).
- Po zaakceptowaniu, Sprzedawca udziela dostępu Klientowi do platformy zakupowej b2b.sylpo.pl poprzez wysłanie na podany w Akuszu Rejestracyjnym Klienta adres e-mail wiadomości z możliwością zalogowania się do platformy oraz koniecznością nadania sobie hasła dostępowego do platformy. Hasło znane jest tylko osobie, która to hasło nadaje.
- W celu usunięcia konta Klienta z platformy zakupowej b2b.sylpo.pl, należy skontaktować się ze Sprzedawcą i wysłać wniosek o wypowiedzenie umowy i usuniecie z listy klientów lub wyrazić taką wolę przez formularz dostępny w Panelu klienta - Zarządzaj danymi firmy
- Wypowiedzenie umowy zawartej przy aktywacji dostępu do platformy b2b.sylpo.pl nie zwalnia Stron z obowiązku zaspokojenia wszelkich zobowiązań powstałych i niezaspokojonych przez którąkolwiek ze stron do dnia wypowiedzenia niniejszej umowy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przydzielenia dostępu do serwisu bez podania przyczyny.
- Sprzedawca ma prawo natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku naruszenia regulaminu przez Użytkownika.
§ 6 Zasady korzystania z platformy zakupowej
- Klient uzyskuje możliwość korzystania z platformy zakupowej z chwilą aktywacji konta oraz otrzymania na podany w Arkuszu Rejestracyjnym Klienta na adres email wiadomości aktywacyjnej.
- Klient odpowiada za zachowanie w tajemnicy loginu oraz hasła.
- Dostęp do platformy zakupowej następuję poprzez zalogowanie się Klienta na stronie b2b.sylpo.pl.
- Wszystkie zdjęcia, teksty, elementy graficzne oraz pliki na stronie platformy, są chronione prawami autorskimi i nie mogą być wykorzystywane bez zgody i wiedzy Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zablokowania możliwości korzystania z serwisu przez Klienta, lub do odstąpienia od realizacji zamówienia przy poinformowaniu o tym Klienta w szczególności, gdy zamówienie zostało złożone:
- z podejrzeniem skorzystania z loginu i hasła Klienta przez osoby nieupoważnione,
- z zamiarem nieuregulowania należności za zamówiony towar,
- przez Klienta co do którego zachodzi podejrzenie niewypłacalności,
- z naruszeniem regulaminu.
- Wszelkie informacje handlowe, cenniki i reklamy produktów znajdujące się na platformie zakupowej stanowią wyłącznie zaproszenie do zawarcia umowy. Żadna informacja, bez względu na jej nazwę, nie może być uznana za ofertę w rozumieniu przepisów prawa.
- Różnice w wyglądzie towarów prezentowanych w sklepie internetowym wynikające z konfiguracji sprzętu komputerowego, a w szczególności ustawień rozdzielczości i kolorów monitora – nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- Nie dostarczania i nie przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
- Korzystania z platformy zakupowej w sposób nie zakłócający jej funkcjonowania w szczególności przez używanie określonego oprogramowania bądź urządzeń
- Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach platformy zakupowej, jedynie w zakresie własnego użytku osobistego
- Korzystania z platformy zakupowej w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami regulaminu, a także ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
§ 7 Warunki realizacji zamówień
- Zamówienia za pośrednictwem platformy zakupowej można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Wybór towarów zamawianych przez Klienta jest dokonywany poprzez dodanie ich do koszyka.
- W trakcie składania zamówienia do momentu naciśnięcia przycisku oznaczającego termin "Finalizuj Zamówienie, Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych, oraz zmian w zakresie zamawianego towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi dla Klienta komunikatami oraz informacjami zawartymi na stronie Operatora.
- Po podaniu przez Klienta na platformie zakupowej, wszystkich niezbędnych, do finalizacji zamówienia, danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego przez klienta Zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: przedmiotu, bądź przedmiotów zamówienia, ceny zamówionych produktów, wybranej metody płatności, wybranej metody dostawy bądź odbioru towaru, spodziewanej daty dostawy zamówienia.
- Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu Sprzedawcy
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których zamówienie złożone zostało w sposób niezgodny z zamiarem Klienta.
- Koszty związane z ponownym złożeniem oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące login oraz hasło Klienta oraz pracowników Klient, którym Klient z kontem administratora nadał dostęp.
- Kupujący posiadający konto administratora posiada możliwość nadawania dostępów do platformy swoim pracownikom, za których ponosi pełną odpowiedzialność.
- Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia umowy kupna zamówionego produktu.
- Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w koncie Klienta zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Operatora o przyjęciu ofert, o której mowa w ust. 4 powyżej.
- W przypadku braku w magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, jeśli zakup ich od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail w terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Operator nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Płatność za zakupiony towar dokonywana jest przez Klienta na rachunek bankowy Sprzedawcy wskazany na fakturze VAT.
- Za datę płatności uważa się dzień uznania na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany w każdej chwili ceny towarów znajdujących się w serwisie, wprowadzenia oraz wycofania towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych. Zastrzeżenie to nie dotyczy potwierdzonych zamówień.
§ 8 Warunki reklamacji
- Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną, gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty wydania mu rzeczonego produktu przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych do ustosunkowania się do reklamacji Klienta i poinformowania go o sposobie dalszego postępowania.
- W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę Klient powinien dostarczyć reklamowany towar wraz z dowodem zakupu tego towaru do Sprzedawcy i opisem reklamacji.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sprzedawca niezwłocznie wymieni produkt wadliwy albo wadę usunie. W przypadku braku możliwości wymiany produktu lub usunięcia wady produktu Sprzedawca zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§ 9 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca – w miarę możliwości i potrzeb – dążył będzie do rozszerzania zakresu informacji i usług udostępnianych na platformie zakupowej. W związku z tym, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie zmiany zakresu udzielanych informacji i świadczonych usług.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania dostępu do platformy zakupowej, związanego w szczególności z wystąpieniem siły wyższej, koniecznością przeprowadzenia prac konserwacyjnych i usuwania awarii, doskonalenia oprogramowania lub usuwania stwierdzonych błędów.
- W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze przez Klienta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. O każdej zmianie Użytkownik zostanie poinformowany na podany adres email. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu umieszczenia ich na stronie internetowej Sprzedawcy. Zmiany regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych Klientów korzystających z platformy zakupowej.
- Niedopuszczalne są działania mogące utrudniać lub destabilizować działanie serwisu. W przypadku stwierdzenia takich działań zostaje niezwłocznie zablokowane konto. Nadto zostają podjęte stosowne działania prawne związane z naprawieniem poniesionej szkody. Działania polegające na próbie destabilizacji serwisu mogą być również uznane za przestępstwo w rozumieniu przepisów kodeksu karnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a klientem, zostanie poddane sądom właściwym dla miejsca prowadzenia działalności Sprzedawcy, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Prawa Cywilnego, przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, oraz inne właściwe przepisy prawa Polskiego.